fbpx

Ungvarskiy Hotel

Правила проживання в готелі

Правила проживання в готелі

Правила проживання в етно-велнес готелі «УнгварЪскій»

  1. Загальні положення

1.1. Даними Правилами проживання у готелі регламентуються відносини між етно-велнес готелем «УнгварЪскій» (надалі іменується – «Готель») та споживачами і замовниками готельних послуг та встановлюються основні вимоги щодо правил користування Готелем.

1.2. Дані Правила проживання у готелі розроблені відповідно до Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг, затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16 березня 2004 р. №19.

1.3. Споживач зобов’язаний дотримуватись Правил проживання у готелі та Правил пожежної безпеки.

1.4. Якщо споживач порушує Правила проживання у готелі та/або Правила пожежної безпеки, що призводить до матеріальних збитків, та/або створює незручності для інших споживачів, Готель має право відмовити у поселенні або розірвати договір (здійснити виселення).

1.5. Готель гарантує гостям дотримання конфіденційності. Споживачі Готелю беруть до уваги і не заперечують проти використання на території Готелю системи відеоспостереження за винятком туалетних кімнат і готельних номерів. Готель залишає за собою право надавати на запит уповноважених державних органів всі необхідні їм відомості та інформацію.

1.6. Паління в Готелі заборонено. Адміністрація Готелю залишає за собою право накласти на гостей штраф за паління в недозволених місцях в розмірі 500 гривень.

1.7. Відгуки та пропозиції по роботі Готелю можна залишити у адміністратора Готелю або на сайті готелю.

1.8. Режим роботи Готелю цілодобовий.

1.9. Встановлений у Готелі час заселення — 13 год. 00 хв. , час виселення — 12 год. 00 хв. за київським часом.

1.10. Готель застосовує добову оплату готельних послуг.

1.11. При розміщенні дітей віком до 6 років із батьками в одному номері без надання додаткового ліжко-місця, плата за проживання дітей не стягується.

1.12. Готель надає споживачу без додаткової оплати такі види послуг:

  • виклик швидкої допомоги;
  • побудка у визначений час;
  • надання необхідного інвентарю відповідно до категорій Готелю;
  • виклик таксі.

1.13. У внутрішньому дворі Готелю допускається паркування тільки легкових автомобілів (седан, джип). Транспортні автомобілі, призначені для вантажного перевезення, мікроавтобуси, пасажирські автобуси, спеціальні автомобілі дозволено паркувати біля зовнішньої сторони воріт комплексу чи навпроти головного входу.

Забороняється паркуванням перекривати входи комплексу.

1.14. Для відвідування сторонніми особами проживаючих у номері адміністрацією Готелю встановлено час з 09 год. 00 хв. по 22 год. 00 хв.. Сторонні особи (відвідувачі), що залишаються у номері після 22:00, повинні попередньо зареєструватися на рецепції і оплатити проживання у відповідності до затверджених Готелем тарифів.

1.15. Зміна туалетних речей, рушників проводиться щодня, заміна постільної білизни – раз в три доби. 

1.16. Адміністрація Готелю несе відповідальність тільки за ті цінності (в тому числі гроші), що були передані на зберігання в установленому порядку.

1.17. Контроль за дотриманням споживачами даних Правил здійснює Служба прийому і розміщення Готелю.

  1. Визначення термінів

   У Правилах проживання у готелі терміни вживаються у наступному значенні:

– споживач (гість) — фізична особа, яка замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити послуги Готелю для власних потреб;

– замовник — фізична або юридична особа, в тому числі, суб’єкт туристичної діяльності, яка укладає відповідний договір на надання готельних послуг від імені та на користь споживача і здійснює оплату за цим договором (надає гарантії щодо оплати за цим договором);

– готельна послуга — дії (операції) Готелю з розміщення споживача шляхом надання номера (місця) для тимчасового проживання в Готелі, а також інша діяльність, пов’язана з розміщенням і тимчасовим проживанням. Готельна послуга складається з основних та додаткових послуг, що надаються споживачу при розміщенні та проживанні в Готелі;

– місце (ліжко-місце) — частина площі номера з ліжком, постільною білизною, рушниками та іншим інвертарем відповідно до категорії Готелю, призначена та придатна для проживання однієї особи;

– номер — окреме приміщення, обладнане меблями, що складається з однієї або декількох кімнат, придатних для тимчасового проживання;

– бронювання — процес замовлення замовником Готелю основних і/або додаткових послуг у певному обсязі, з метою використання послуг в обумовлені терміни конкретним споживачем або групою споживачів;

– підтвердження заброньованих послуг — згода Готелю щодо виконання замовленого обумовленого переліку основних і додаткових послуг згідно з заявкою;

– відмова в бронюванні послуг — відмова Готелю в бронюванні основних і додаткових послуг Готелю у визначений договором термін;

– анулювання — відмова замовника від заброньованих послуг. Анулювання поділяється на три види: своєчасне анулювання, пізнє анулювання, неприбуття. В разі пізнього анулювання або неприбуття Готель стягує штраф з замовника згідно з умовами, викладеними в договорі;

– своєчасне анулювання — відмова замовника від використання заброньованих   послуг   не пізніше ніж за три доби до дати запланованого заїзду або в обумовлені договором терміни;

– пізнє анулювання — анулювання у термін не пізніше, ніж за одну добу до дати запланованого заїзду або в обумовлені договором терміни;

– неприбуття — фактичне неприбуття споживача, групи споживачів до Готелю у день заїзду або ануляція заброньованих послуг менше ніж за 24 години до вказаної дати поселення;

– дата заїзду — дата прибуття споживача до Готелю;

– дата виїзду — дата виїзду споживача із Готелю;

– ранній заїзд — заїзд споживача до Готелю до розрахункової години;

– пізній заїзд — заїзд споживача пізніше розрахункової години чи заброньованої дати;

– ранній виїзд — виїзд споживача раніше заброньованої дати;

– пізній виїзд — виїзд споживача з Готелю після розрахункової години в день виїзду;

– розрахункова година — година, яка встановлена у Готелі і при настанні якої споживач повинен звільнити номер у день виїзду і після якої здійснюється заселення у Готель.

  1. Порядок поселення у Готель і оплати послуг Готелю

3.1. Плата за проживання і послуги, що надаються Готелем, здійснюється заздалегідь у 100 % розмірі до надання цих послуг готівкою, за безготівковим розрахунком або кредитними картками, згідно чинного в готелі прейскуранту цін на проживання. Оплата за проживання та додаткові послуги здійснюється в національній грошовій одиниці – гривні.

3.2. При поселенні в Готель, гість зобов’язаний внести грошовий депозит у розмірі ціни номеру за можливий ризик пошкодження готельного майна. При відсутності збитків, по закінченні проживання в Готелі, грошовий депозит повертається. У разі випадку більш глибокого пошкодження готельного майна гість зобов’язаний внести додаткові грошові кошти, щоб покрити наслідки збитків.

3.2. При запізненні гостя більш ніж на одну добу гарантована бронь анулюється, а здійснена передоплата за проживання поверненню не підлягає.

3.3. У разі раннього виїзду Гостя або пізнього анулювання броні, Готель не повертає здійснену ним передоплату за проживання.

3.4. Номер (місце) в готелі надається споживачу після пред’явлення паспорта або іншого документа, що засвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, та віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними двосторонніми угодами), свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових — особове посвідчення або військовий квиток, та ін.), і заповнення анкети на поселення встановленого зразка. Адміністрація Готелю залишає за собою право відмовити у наданні послуг Гостям, якi не пред’явили посвідчення особи або відмовилися здійснити оплату.

3.5. Номер (місце) в готелі особам, що не досягли 18 років, надається виключно у супроводі батьків. 

3.6. Ранній заїзд або пізній виїзд надається Гостям тільки за наявності в Готелі вільних місць і відсутність заявок на аналогічні дати у відповідність з прейскурантом Готелю.

  1. Обов’язки Споживача

4.1. Споживач зобов’язаний:

4.1.1. дотримуватись порядку в Готелі, викидувати сміття виключно у спеціально відведених для цього місцях;

4.1.2. дбайливо ставитися до майна Готелю;

4.1.3. не вчиняти дій, що порушують спокій та заважають іншим Споживачам;

4.1.4. дотримуватися правил Пожежної безпеки;

4.1.5. не допускати сторонніх осіб у номер без відома адміністрації Готелю та/або у невстановлений для відвідування час;

4.1.6. при виході з номеру: закрити водопровідні крани, вимкнути світло та апаратуру, що знаходиться в номері, зачинити двері номеру на замок;

4.1.7. при виїзді з Готелю у повному обсязі розрахуватися за всі надані послуги і здати ключ від номеру черговому адміністратору (портьє);

4.1.8. у разі пошкодження майна Готеля гість у повному обсязі компенсує його у відповідності з внутрішніми документами Готелю;

4.1.9.  у разі розміщення у номері домашніх тварин сплатити встановлену Готелем додаткову плату.

4.2. З метою забезпечення порядку та безпеки в готелі Споживачу протягом проживання у Готелі забороняється:

4.2.1. залишати тварин в номері без нагляду;

4.2.2.  залишати у номері сторонніх осіб на період своєї відсутності, а також передавати їм ключ від номера;

4.2.3. зберігати у номері громіздкі предмети, легкозаймисті, вибухові та вогненебезпечні речовини і предмети;

4.2.4. користуватися нагрівальними приладами;

4.2.5. викидати сміття, інші предмети в місцях не призначених для цього. У разі порушення даного пункту Правил на порушника накладається штраф у розмірі 300,00 грн. (триста гривень);

4.2.6. палити в номерах, холах і приміщеннях Готелю; У разі порушення даного пункту Правил на порушника накладається штраф у розмірі 500,00 грн. (п’ятсот гривень);

4.2.7. заносити на територію Готелю і зберігати в номері матеріали і предмети, якi небезпечні для життя і здоров’я оточуючих;

4.2.8. переставляти в номерах меблі, переносити їх із номера в номер;

4.2.9. порушувати загальновизнані норми поведінки, в т.ч. перебувати на території Готелю під дією алкогольних або наркотичних засобів;

4.2.10. проявляти агресію або дії, які загрожують безпеці здоров’я або майна інших осіб;

4.2.11. псувати інвентар номеру, пошкоджувати білизну, рушники, елементи декору номеру нецільовим призначенням (чистити взуття рушниками, фарбувати волосся, тощо); псувати інвентар номеру харчуючись своєю їжею та розпиваючи алкогольні та інші напої (розлите вино на ковроліні, жирні відбитки пальців на тюлі та білизні, тощо). Вартість зіпсованого і пошкодженого майна буде стягнена з проживаючого в номері;

4.2.12. відвідувати ресторан в неадекватному вигляді (капці, тощо), розпивати в ресторані свої алкогольні напої;

4.2.13. самостійно приносити з ресторану в номер їжу, обслуговування є в номерах категорії «Напівлюкс», «Люкс», «Апартаменти»;

4.2.14. розміщувати в номері гостей після 22:00 без оплати та реєстрації їх перебування в Готелі.

  1. Відповідальність Споживача

5.1. У разі втрати, знищення або пошкодження майна Готелю, споживач зобов’язаний відшкодувати його вартість, згідно ринкових цін, встановлених на момент втрати, знищення або пошкодження такого майна.

5.2. За несвоєчасне прибуття в готель, або у випадку не заселення Гостя в готель або заселення днями пізніше, грошові кошти за непрожиті в готелі ночі не повертаються.

Бажаємо приємного відпочинку!

Договір публічної оферти

Загальні положення

1.1. Справжня оферта, є офіційною пропозицією  «https://ungvarskiy-hotel.com.ua/», далі за текстом – «Продавець», укласти Договір купівлі-продажу послуг дистанційним способом, тобто через Інтернет-магазин, далі по тексту – «Договір», і розміщує Публічну оферту (пропозицію) на офіційному інтернет-сайті Продавця «https://ungvarskiy-hotel.com.ua/ (далі -« Інтернет-сайт »).

1.2. Моментом повного і безумовного прийняття Покупцем пропозиції Продавця (акцептом) укласти електронний договір купівлі-продажу товарів, вважається факт оплати Покупцем замовлення на умовах цього Договору, у строки та за цінами, вказаними на Інтернет-сайті Продавця.

Поняття і визначення
2.1. У цій оферті, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають таке значення:

* «Послуги» – бронювання номерів в готелі;

* «Інтернет-магазин» – відповідно до Закону України «про електронну комерцію», засіб для подання або реалізації товару, роботи або послуги шляхом здійснення електронної угоди.

* «Продавець» – компанія, яка реалізує товари, представлені на Інтернет-сайті.

* «Покупець» – фізична особа, що уклала з Продавцем Договір на умовах, викладених нижче.

* «Замовлення» – вибір окремих позицій з переліку послуг, зазначених Покупцем при розміщенні замовлення і проведенні оплати.

Предмет договору
3.1. Продавець зобов’язується передати у власність Покупця Послугу, а Покупець зобов’язується оплатити і прийняти Послугу на умовах даного Договору.

Цей Договір регулює купівлю-продаж послуг в Інтернет-магазині, в тому числі:

– добровільний вибір Покупцем послуг в Інтернет-магазині;

– самостійне оформлення Покупцем замовлення в Інтернет-магазині;

– оплата Покупцем замовлення, оформленого в Інтернет-магазині;

– обробка і доставка замовлення Покупцеві у власність на умовах цього Договору.

Порядок оформлення замовлення
4.1. Покупець має право оформити замовлення на будь-яку послугу, представлений на Сайті Інтернет-магазину і наявний.

4.2. Кожна позиція може бути представлена в замовленні в будь-якій кількості.

4.3. При відсутності послуги, Менеджер компанії зобов’язаний поставити Покупця до відома (по телефону або через електронну пошту).

4.4. При відсутності послуги Покупець має право замінити його послугою аналогічної моделі, відмовитися від даної послуги, анулювати замовлення.

Порядок оплати замовлення
5.1. При не надходження коштів Інтернет-магазин залишає за собою право анулювати замовлення.

Умови надання послуги

6.1. Разом із замовленням Покупцеві надаються документи згідно законодавства України.

Права та обов’язки сторін:

7.1. Продавець має право:

– в односторонньому порядку припинити надання послуг за цим договором у разі порушення Покупцем умов цього договору.

7.2. Покупець зобов’язаний:

– своєчасно оплатити та отримати замовлення на умовах цього договору.

7.3. Покупець має право:

– оформити замовлення в Інтернет-магазині;

– оформити електронний договір;

– вимагати від Продавця виконання умов цього Договору.

Відповідальність сторін
8.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього договору в порядку, передбаченому цим договором та чинним законодавством України.

8.2. Продавець не несе відповідальності за:

– за незначну невідповідність колірної гами послуги, що може відрізнятися від фотографії виключно через різній колірній передачі моніторів персональних комп’ютерів окремих моделей;

– за зміст і правдивість інформації, наданої Покупцем при оформленні замовлення;

– за затримку і перебої в наданні Послуг (обробки замовлення та доставки послуги), які відбуваються з причин, що знаходяться поза сферою його контролю;

– за протиправні незаконні дії, здійснені Покупцем за допомогою даного доступу до мережі Інтернет;

– за передачу Покупцем своїх мережевих ідентифікаторів – IP, MAC-адреси, логіна і пароля третім особам;

8.3. Покупець, використовуючи наданий йому доступ до мережі Інтернет, самостійно несе відповідальність за шкоду, заподіяну його діями (особисто, навіть якщо під його логіном знаходилося іншу особу) особам або їх майну, юридичним особам, державі чи моральним принципам моральності.

8.4. У разі настання обставин непереборної сили, сторони звільняються від виконання умов цього договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього договору розуміються події, що мають надзвичайний, непередбачений характер, які виключають або об’єктивно заважають виконанню цього договору, настання яких Сторони не могли передбачити і запобігти розумними способами.

8.5. Сторони прикладають максимум зусиль для вирішення будь-яких розбіжностей виключно шляхом переговорів.

Інші умови
9.1. Інтернет-магазин залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до цього договору за умови попередньої публікації його на сайті https://ungvarskiy-hotel.com.ua/

9.2. Інтернет-магазин створений для організації дистанційного способу продажу послуг через Інтернет.

9.3. Покупець несе відповідальність за достовірність інформації, зазначеної при оформленні замовлення інформації. При цьому, при здійсненні акцепту (оформленні замовлення і подальшої оплати послуги) Покупець надає Продавцю свою беззастережну згоду на збір, обробку, зберігання, використання своїх персональних даних, в розумінні ЗУ «Про захист персональних даних».

9.4. Оплата Покупцем оформленого в Інтернет-магазині замовлення означає повну згоду Покупця з умовами договору купівлі-продажу (публічної оферти)

9.5. Фактичною датою електронного угоди між сторонами є дата прийняття умов, відповідно до ст. 11 Закону України «Про електронну комерцію»

9.6. Використання ресурсу Інтернет-магазину для попереднього перегляду фото послуги, а також для оформлення замовлення для Покупця є безкоштовним.

9.7. Інформація, яку надає Покупцем є конфіденційною. Інтернет-магазин використовує інформацію про Покупця виключно в цілях обробки замовлення, відправлення повідомлень Покупцеві, доставки послуги, здійснення взаєморозрахунків і ін.

Термін дії договору
11.1.Електронний договір вважається укладеним з моменту одержання особою яка направила пропозицію укласти такий договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції в порядку, визначеному частиною шостою статті 11 Закону України “Про електронну комерцію”.

11.2. До закінчення терміну дії цей Договір може бути розірваний за взаємною згодою сторін до моменту фактичного надання послуги, шляхом повернення грошових коштів.

11.3. Сторони мають право розірвати цей договір в односторонньому порядку, в разі невиконання однією із сторін умов цього Договору та у випадках передбачених чинним законодавством України.